Tuesday, February 7

when i'm 19 teen



Hai-hai.. Lamenye tak menaip kat blog nie, asik menaip assignment je. Alhamdulilah ade jugak masa untuk aku berehat n bersantai sambil goyang kaki makan nasi HOHO. Da tu selame ni makan nasi kaki stay je la ea ? Haha tah pape je la kau ni erna.. Tak la tu nak menunjukkan betape free nye aku nie, ahaks.

Ok dah-dah bukan ni yang aku nak cerita :) tapi soal 26 haribulan lalu.. Ye my birthday. Yang korang wish-wish kat facebook tu.... Terima kasih banyak-banyak taw ! Korang la peneman aku tahun ni :). Alamaklumla kan, sendirian berhad je aku tahun ni, pandai-pandai la nak hidupkan ? Pilu-pilu..

ha tuddia

Ai knape Siti Rosila Aisyah lak teeww ?? Ye sebelum tibanye birthday aku, birthday housemate aku ni. 18 haribulan, kitorang buat surprise untuk die ^__^. Malam 19 haribulan, hoho memang menjadi lah. Kat rumah die lah kak long kitorang, ilebiu along :D

ha ni baru aku nye :p

Tengok tu ade ke dorang letak nama Nona Erna, sampai sekarang aku tak tau knape.. Kek warne hijau lak tu, hahaha ikot tuan yang memilih la ni. Hantu hijau, hijau pon hijau lah. Bedal je. Ye time malam yang nak masuk 26 hrbln ni aku betol-betol tak ade mood. rase berbeza sangat. malam tu aku dok kat bilik sorang-sorang. baring dengar lagu and fikir macam-macam lah. dorang kat ruang tamu tengah buat keje, aku malas nak layan. lantak korang lah... Hahaha.

Then diorang ingat aku tido. Tiba-tiba je dorang bukak pintu, HAPPY BIRTHDAY !!! Siap nyanyi. Ya Allah speechless, nak menangis pun ade. Aku cakap, Ya allah korang ni sampai bawak masuk bilik, segan je... Eish terbaik lah korang. Bahagia sekejap HAHA. Ape yang penting snap pic, tapi maaf la pic tak bertudung di haramkan untuk di sebarkan :)

Patot r petang beria-ia nak kuar. then tak mengajak lak tu. aku pun tak kisah, moody kot plus penat study. aku kat uma dok membebel n pikir. Tak de hujung minggu lagi ke nak kuar, rupenye korang planning something ye :D Thanks kawan-kawan kerana memahami situasi aku. ana, dija, far, anim, ziha, syima <3
i love u much much much !!!

pagi 26/1 muhasabah diri :')

Tahun ni mak bagi hadiah telkung kat aku :) aku tau makne nye.. ye aku tau ... kewajipan, yang paling penting buat orang islam. terima kasih mak :*








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...