Monday, January 2

i miss u


kejap lagi aku nak balik kolej da. maybe sampai cuti mid sem aku tak balik sini. gonna miss my family but i had to :'( aku belum biase dengan keadaan ni. sebelum si dia mengakhiri semua ni ade sikit pesanan untuk aku, yang aku tak kan pernah lupa, tapi mungkin aku akan memungkiri nye hahah, cewaah berbunga-bunga cinta pulak.
  • jaga diri aku macam aku jaga die sebelum ni.
  • cuba sesuaikan diri masa die tak da untuk 6 bulan ni . tak nak aku sedih tiap hari n sakit nanti.
  • sentiasa ingat n rindu die. tak nak cinta n kasih sayang kami sebelum nie pudar.
  • tolong jgn buat perkara yang aku tak boleh buat n tak biase.
bukan senang bagi aku . but i have to try harder n harder. aku tunggu kau syg :)
#i'm crying

walau kau tiada di sini ku tetap ingat semua pesan mu. ku hidup seolah-olah kau masih ada. aku terus menunggu ... bila kan ku bisa menerimaa ketiadaan mu. pasti ada hikmah buat ku dan juga buat diri mu. #patah seribu-shila amzah
tis song just for u 

right now i miss 
your voice
when u call me 'sayang'
your smile
your laugh
your story
your care

yes! everyday!



















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...