Tuesday, February 7

Holiday !!



Assalamualaikum guys...Dah cuti MID-sem :). Cuti la sangat kan, cuti-cuti pun kene buat keje. Assignment, mid-term, quiz lagi nanti. Ayoo manyak susah maaa.

Ouh anyway, aku sempat jugak la berjalan 'sakan' hehe. sakan tak sakan la kan.. Dapat pegi PAHANG. Walaupun kejap. Buatpe aku pegi sane? Saje, da membe aku orang pahang kan. Saje nak berjalan jauh, da tak de buat ape. Jauh lah jugak, 3 jam. Tapi jalan die, peh tak ade yang lurus la katako. Tak senang duduk, nak tido lagi la tak senang. Tapi seronok, tu lah pengalaman dok 5 orang dalam 1 kereta ^_____^

otw ke pahang, layan bosan.

Kami bertolak petang, sampai pahang malam dalam pukul 10 malam, sebab berhenti makan lah ape lah. Sampai je, bersihkan diri, kenyang kan perot then tidur. Hehe ape lagi kan.. Then pepagi, lepas je subuh kitorang bergerak ke CAMERON HIGHLAND . Memang excited !!! Aku la yang loghat nak pegi, kalau tak dorang nak pegi Gambang. Sorry sangat-sangat aku tak minat pegi Taman Tema Air..

singgah breakfast :)

Tengahari kitorang sampai. memang lapar, makan lagi hehe.

first place. bunga la ape lagi kan hehe.

Aku macam biase duduk je.. Time ni tetiba aku tak de mood, tah ape kene lah. menci nye ...!! >_<
Tapi still boleh cover, sebab dapat shopping, dapat beli gelang tangan :p
time ni memang sejuk, tapi steady je. tahan, erna kan kuat !

Tak ade pegi mane sangat pon, setakat shopping sikit-sikit beli buah tangan untuk orang melaka :)
Tempat last yang di tuju yelah ladang teh. Time ni hujan, so tanah licin, tak dapat nak turun jalan jauh-jauh. dapat jejak tanah ladang teh tu pun cukup la kan, daripada tak de dok ?


hai sy dekat london

setelah penat kami balik, sebelum balik of couse mkan dulu :)

Keesokannye kami pegi kenduri kahwin.
dak ana ni sempat je nak menembak aku -_-

Dah dapat makan lauk pengantin kan? Ape lagi, balik lah :D
Tu je keje aku, makan-makan. Tapi macam ni jugak, orang tegur makin kurus ade la. Eish sedih la, tak nak kurus-kurus.. Korang doa kan aku gemuk ok. Amin~



holiday tamat. continue khamis nanti, insyaallah.

















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...