Sunday, January 1

today 1/1/2012


hari ni tahun baru :) dah masuk 2012 da, tak lame lagi pon genap la 19 tahun aku nie..
kejapan da membesar, mase kecik rase lame pulak nak jadi besar hoho. da jadi besar nak mintak jadi kecik pulak. lumrah manusia , lagi lame hidup , lagi banyak dugaan yang akan di tempuh, kan ? SABOO je lah.
setiap tahun memang aku tak de celeb tahun baru , dok uma goyang kaki je. tunggu bunga api hehe. dapat tgk dari jauh pon tak pe kan? tak berape nak suka pegi tempat tempat sesak macam tu, serabut otak ni.

tahun ni pon tak macam tahun tahun lain . of course terase kehilangan sangat, pagi tadi celik je mate dari tidur, meleh air mata teringat kan si dia . tak pe lah, aku berkorban. tu lah azam tahun nie . 

walau kau tiada di sini ku tetap ingat pesan mu, ku hidup seolah-olah kau masih ada. in every single of my life , aku tak kan lupa kan die :) semalam pun 1 hari kot aku berjalan dengan family. petang ke malam, malam ke petang. memang happy tapi kosong . ade handphone tapi tak de guna da. kredit pon tak de :D
tak pe hari ni kuar lagi, tapi dengan membe pulak, keje merayap je aku nie. tu je aku termampu huhu.

sesape yang ade meletakkan azam tu , selamat berazam la ye. hehe semoga semuanya tercapai ;)

welcome 2012. welcome new life.















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...