Saturday, December 31

alone here.

"lonely soul"

i know u somewhere out there , somewhere far away. i want u back :(
bosan la , hidup aku dah lain sangat-sangat. sekarang family dan kawan sebagai peneman. hari ni nak p shopping dengan mak, dah nak 2 jam kot aku siap, exited sorang-sorang hehe. last-last mak cakap lepas asar kite pegi dgn ayah n adik sekali . isoky, i'm ok jer. lagi seronok > <
besok pulak nak gathering dgn kawan sekolah, nak main role blade kot, tak penah-penah aku bersukan. tetiba teringin lak. kan dekat DP baru bukak, aku ni pantang sikit haha. then isnin balik kolej, jumpe house mate yg gile tak habis-habis tu. aku cuba untuk tak lemah, benda boleh settle kan .. lalui je la dengan senyuman . kalau die tau aku macam ni , mesti die marah n sedih. aku pon tak nak die lemah kat sane.
aku tau die pun rindu aku :) nanti pejam celik pejam celik da bulan julai. kalau pejam je tak celik-celik tu tak tau la kan nak cakap ape, kuase ALLAH. aku setia menunggu kepulangan die kat sini. 

#doa kan kami tabah menjalani dugaan ini
blog ni da jadi pengganti, tempat aku mengadu nasib, maaf kalau ade yang meluat. 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...