Sunday, January 1

throw out the tears




hai you ollss.. hari ni hari pertame dalam tahun 2012, so ape korang buat hari nie ? adakah lepak saje di rumah, owh tak boring-boring ... keluar dengan family or boyfriend or girlfriend or ermm friends ? or.... ow tak de lagi dah banyak sangat kemungkinan HAHA. buat lah ape kurang suka ye, janji enjoy !! dan tak terkeluar dari tabii. 

so aktiviti hari nie, aku pegi melepak, makan, bermain-main dan stuck dalam kereta. hui stuck tak boleh belah la, sesak kot. dengan sape lagi yana, erma , kila :) lame tak jumpe dorang. sejak masing-masing bz dengan study kan.. rinduu 'doh' HEHE. sumpah hari nie melaka tersangat la sibuk. nak park pon susah, nak sampai lagi ler. 1 jam dok je dalam kerete membebel. ape boleh buat tu yang termampu hehe.


tempat ape kitorang pegi? entah la disco kot lalala*buat selambe. eh tak la, ape pegi disco siang-siang haha. ok lupekan just silly joke. kitorang pegi main roller blade kat DP. err sakai giler aku main, sampai 2 kali jatuh. aku mane bersukan punye orang, so memang tak geti main. tak geti nak membalance kan badan. sekali jatuh boleh lagi usaha, walaupun sakit, lebam lutut i taww. dah kali kedua, giveup je lah, peluk tiang la tu :D ketawe kan diri sendiri. kalau dalam tu jatuh tak de lah malu sangat, itu normal hehe. normal bagi orang yang tak geti main lah. 

pic atas tu tempat untuk budak bari belajar macam aku. studio ni luas lagi, tapi aku just mampu tengok je lah huhu. seronok, korang pegilah, unlimited time. sukati korang lah nak pegi pagi balik malam ke. package tido situ tak tau lah ade tak, mungkin boleh dipertimbangkan -..- *lwk bod lg. 

*tgh giveup n tgk betape syok nye dorang main

ema pakai baju kurung :)

erma nmpak tinggi sbb die pakai kasut roda -.-'

peace yaw!

baru sampai DP terus makan, nak balik uma pun makan lagi. sekarang aku kuat sangat makan, cepat lapar lah. patutnye susah hati lagi tak selera, ni terbalik da.
happy-happy aku. aku tetap ingat si dia.
rindu sangat n nangis.
#diorang pesan, jangan risau kami ade :) thanks kawan.















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...