Tuesday, May 17

ILY . IMY.



hello... hello...
assalamualaikum semua...
xjawab dosa taw, tapi kalau jawab tandanya sayang .
*begurau


i wanna talk about my feeling ...
best ever feeling, I L Y
worst feeling, I M Y

cube jadi sorang yg matang, berubah berubah berubah
ingat! kalau kite nk berubah, berubah lah sebab diri sendiri and bukannya sebab orang lain ok ;)
jelas??

sampai bila nak kekal kan sifat buruk kan.
kite dah terpanggil untuk berubah, selamanya kita akan berubah.
kalau paksa2 and berubah sebab nak tgk org suke, alamatnya...
sekejap la anda berubah, yup sekejap je...
try la, aku da lalui sebab tu la aku cakap...

umur pon da 18 kan 
kate nak hidup dgn baik, tapi usaha xde. susah la kan.

owtayyy...
anyway , aku rase hubungan aku nan si dia da semakin baik.
berkekalan, berbahagia hingga ke anak cucu. cewahh berangan lebih.
xde lah, just harapan. aku berserah pada takdir saje, yg penting kami da usaha.
usaha ke arah pemikiran yg positif.
bak kate org itali 
 il pensiero positivo 

best la weh bahasa itali nie, comel! haha, menggedik je.
ckp pulak ala2 gedik.




dah puas tazkirah.
Kbai










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...