Wednesday, April 27

try



Time utk berubah *kot
saje nak tengok die bahagia , kan da nak HARI IBU
hari nie da masuk 2 hari aku bangun pagi , and x tido lewat lagi ^_^
nak berubah lah ..
selalu je bangun matahari da terpacak , pastu letih , malas .
tido lewat , time semua da tdo .

*malu*
tau pulak malu kan hehe

and sekarang aku tengah menahan mata , ngantuk gila la :(
x taw nak buat ape .
x pe yang penting bangun pagi , murah rezeki :D *angan2 je lah


Hari nie maybe nak kuar lagi kot .
3 hari berturut2 da aku merayap , p hangout nan kawan kawan 
TERBAIK LAH !
hehehe , karoke , makan memang hilang lah tension aku *xde makne nye :(

hari nie ? maybe kuar nan mr.FS
kalau jadi , sebab semalam tetiba die nak moody .
Sorry aku x eply text kau . aku malas nak begado pasal benda tah pape .
nanti hati aku sakit , kekadang aku x paham =='
tapi aku tetap layan .
Dah xde mood , macam macam la kan .
cakap tah ape ape , daripada kecik hati aku nie lagi . baik aku diam hohoho .
cakap ape ? xpayah kuar ? erm ok

and..... when someone said ' NOTHING ON YOU ' , what do u feel ?
*korang jawab lah !
sedih kan :'(
walhal benda nie da lame , tapi bila ingat , aku masih terase , sedih sangat .
*sampai hati awak kan .

xpe janji kite nie jenis xpeduli punye orang *dlm hati sape tau 
kite x kesah la awak , awak nak label kite ape pun .
nak cakap kite ape pun .
kite pun bukan baik sangat , selalu je menyakitkan hati *senyum xperlu kata apa apa .

have a nice . be a nice person . smile , peace !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...