Wednesday, April 27

wajah baru *gedik nie


jadi budak nerd sudah hahaha 
terpaksa , sebab power da naik gler lah . 
300 ke atas da , x sanggup aku hidup dalam dunia kabur lagi .
sebelum nie mmg pakai , tapi jarang . 
time bwk motor , tengok wayang je .
kat uma always pakai lah ...


tadi kuar berjalan , penat giler lah ! 
errr
tapi puas hati lah , sebab si mr fs tu suke :D
 Tq la ye bf ku , merangkap fashion designer aku 
*selalu komplan tu ini .
last2 aku jadi kan die feshen designer :D

dari hujung rambut hingga ke ibu jari kaki lah aku ikot je style die .
pic akan di upload jika ada perubahan pada diri aku ni hahaha
*show off lg*

menyampah kan ??? kan kan ??


2 comments:

Mai said...

eyt..mne ada skema..ok je..cun! ♥

Miss E said...

hehe org ber spec slalu di label skema :p tq maii ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...