Tuesday, November 11

Bride to be bedtime story

Assalamualaikum malam.

Saat mata dah nak tertutup tiba tiba teringat blog sendiri. Adakah ini namanya rindu? Haha.

Sekarang ni mimpi dah start merepek. Hati da mula risau dengan angka angka yg makin berkurang. Tapi umur bertambah, jangka hayat semakin mengurang. Kadang fikir sempat ke aku ni nak berumahtangga. Aku tak caye.

Allah. Apa aku merepek ni.

Dalam keadaan terkejut beruk lepas tengok berapa hari lg nak jadi bini org ni , risau dia Allah je tau. Tinggal 2 angka je. Sebelum ni 3 angka best main goyang goyang kaki. Sekarang ni tetiba sakit kaki pulak. Hehe.

Mungkin suatu hari nanti jika diizinkan Allah aku nk cerita behind the scene caner proses nak mintak kawin dari family. Mcm mana aku hadapi dengan keadaan time tu aku tengah sibuk belajar. Umur aku dgn dia sebaya, we all 21st. Tapi next year 22nd, sempat sambut birthday bujang memasing. Hehe.

Struggle habis nak kawin taw! Huhu. Banyak hikmah yg aku temui alhamdulillah.

Good nite :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...