Sunday, June 2

D'HERBS : Lipstik Collagen with spf 10 (mengikut warna darah bibir yang sesuai)

Assalamualaikum. Sekarang rasanya jarang update cerita kan? 
Tak tahu lah, malas kadang kadang membuak. Tak boleh nak di bedung lagi, eceh.
Kali ni aku muncul dengan produk fav i taw sambil makan Twiggies :p

Google je ni, tak rajin nak mengambil gambo nye.

Ni adalah produk kecantikan from D'HERBS. Lipstik yang berkologen gituu. Perempuan mana yang tak suka kologen? Cer cite? Takde kan? Semua perempuan suka, termasuklah aku. Kalau boleh semua nak berkologen tepek kat muka ni.

Lagi satu yang best nye, lipstik ni ada spf 10. Bibir akan jadi lembab je lepas pakai. Kiranya macam lip balm la. Ha da boleh jadi 2 in 1 kan? Jangan risau lagi dengan bibir kering or hitam kerana faktor keturunan. Guna lah lipstik ni, harga murah dan boleh dapatkan di kedai kedai kecantikan. Macam Nadira Shoppe, kat situ macam macam produk yang kita boleh dapatkan. 

Yang paling aku suka lipstik ni ialah bila kita pakai dia akan auto merah ikut kesesuaian warna bibir kita. So dah tak risau dah nak cari lipstik yang sesuai dengan kita. 

Sebelum ni aku pakai Lip Ice Sheer Colour. Pun ok jugak, tapi cepat habis. Selalu tak dapat nak beli sebab stok habis. Last last, tukar angin pulak. Produk ni pun melayu yang buat, ia berasaskan herba dan tentu tentu lah halal kan? Takde lah ragu ragu lagi ;)

Jom jadi fav sama-sama :D

Harga : RM 21 
Tahan 12 jam
Lipstik ni pun tebal, jadi boleh pakai lama ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...