Friday, May 31

Segmen Menang Blouse Tribal #2

/Sekadar gambar hiasan/
Hai assalamualaikum.

 Malam ni *eh malam ke ni? Pun boleeeh lahh. Hehehe. Aku join segmen dari 
Aina Mansor. Katanya ni segmen yang kedua kalinya beliau buat. Segmen pertama dulu dapat sambutan hangat, dan tu lah sebab nya beliau buat sekali lagi. 

Good Luck !

Ok! Aku pun join segmen ni dengan gembiranya, tambah harapan sikit hikhik. Di sebabkan aku tengah ke-sengkek-kan baju. Alamaklumlah, pelajar. Tak mempunyai income. Hanya mengharapkan duit PT and parent. Memang pikir ribu riban kali nak shopping. Sobss. 

So jom meraikan segmen ini beramai-ramai. Klik pada Caption pic atas tu ye. 

Bye~


1 comment:

Nurin said...

suka peplum? jemput join :) http://nurinaireen.blogspot.com/2013/06/giveaway-i-love-peplum-by-nurin-aireen.html

54 pemenang dicari! Jom join! :) http://weeweennie-story-of-life.blogspot.com/2013/05/first-giveaway-by-nurin-aireen-ieyra.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...