Thursday, July 12

snow white & hunstman


snow white lepas makan epal
                                                                  Hai Assalamualaikum ^_^
semalam aku pegi tengok wayang. ye cerita ni. akhirnya dapat jugak tengok. 
movie ni memang terbaik! 5 star la oii. langsung tak bosan.
try tengok trailer movie yang ade kat bawah ni.
ingat cerita ni tak dapat la aku nak tengok. yelah sebelum ni nak tengok tak de orang nak teman. sekarang dah ade peneman. hewhew *blushing u knowss

sebenarnye tak rancang pun akan dapat tengok cerita ni. 
nak tengok mael lambong or spiderman 4. tapi waktu tak kene. kitorang keluar dah lambat. sebab jam sangat!!

soooo bukan ini yang aku nak cerita kan.
aku nak promote movie yang dah hampir sebulan ditayangkan tapi baru sekarang aku kecoh dapat tengok HAHA!!


TRAILER


ha nak sambung cerita.
yang paling seram time snow white ni masuk dalam dark forest.
hutan yang menyeramkan lagi seram bile terkena racun tumbuhan kat situ, then auto mata kite akan nampak benda benda disekeliling jadi hidup bagai hantu. errrrr.

ravenna- mak tiri merangkap queen si snow white ni. memang taksub akan kecantikan.
tak sedar diri dah tua kerepot nak mam tuttt..
cara die untuk kekal cantik ialah dengan sedut roh kecantikan yang ada pada setiap wanita.

mirror mirror on the wall..
of course snow white paling cun ek haha.
tapi jangan harap die dapat bunuh snow white. memang tak dapat lah dik.
hingga snow white bunuh revenna n becomed a young queen :D

udah cukup lah. yang lain tengok sendiri hehe.
bye bye !!

heroin. hero. dan si penjahat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...