Friday, July 13

All i know i'll always have u

Assalamualaikum readers. "IN DREAMS AND IN LOVE THERE ARE NO IMPOSSIBLITIES" - Yuna

Rase macam lame sangat dah tak bercerita kan. ala maklum lah. busy u knowsss. entry yang lepas pun cerita pasal movie yang dah lapuk tu je.

Eish. hari ni aku nak bercerita about someone. yeah someone that i love berybery much tu.. like a forest bery cake! ahaks. tapi lagi sedap chesse cake, urm nom nom nom.. pun boleh kannn.. HAHAHA.
Dengar cerita dia nak balik sabtu malam, bersamaan dengan hari esok. eh yeke? dengar dengar cerita je la kan. *padahal memang ye, saje buatbuat tak nak hingat. sape yang nak ingat hari hari perpisahan kan. orang yang tak de hati je nak :(

Isoky la aku kene tempuh juga, walau ape pun terjadi. cewaahh. macam tak biase pulak ye. nanti raya jumpa la lagi :) aku pun jap lagi dah sibuk dengan mid-term. tak nak jatuh lagi! never say never kay... so tadi die ajak aku main paddle boat. dengan cuaca tak berape nak panas. seramseram sejuk je kot. hah! tipu sangat la tu. cuma mendung je la, gerimis di lautan, mendayung sampan ke kuale~~ HAHA menyanyi pule ye cik adik.

Hari ni beriadah di atas tasik cini je la. tersangat lah hapy, and hilang STRESSS. nama pun beriadah kalau time tu menangis ape pulak namanye? ha cer pikir.. achaner tu? Ahaks tuih. tak payah nak gelak sangat la kan. HHEE.

style lah brader ni :D

naughty face. grrr!



lagi menawan plus ayu. ohsemm puji diri sendiri :D






lawak la :p

Banyak banyak gambar yang aku post. gambar yang terakhir ni lah paling kelakar. haha. sebenarnye aku kat blakang tu tak tau langsung pic aku kne snap sekali. aku tengah gelak kan die sebab syok sendiri snap pic sendrian berhad. dalam hati *elelelehhh. HAHA.

AIZAT AMDAN-JERRYPAH

SUPER OHSEMM LAGU NI!! 
UNTUK KAMU SAYANG :)

Sayangku, aku pasti
Kau sebahagianku
Sayangku, aku yakin
Takdir kita bertemu

Biarkan semua berlalu
All i know i’ll always have you
Pengganti tempat mengadu
Selamanya, engkaulah.. hanya



Korang dengar lah. jangan terlepas. nanti melepas! 
good nite!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...