Monday, June 4

two heartbreak song

 Electroboyz (Ft. Baek Ji Young) - Should I Smile Or Cry


Heo Young Saeng- crying mp3



Kalau rasa rasa nak layan perasaan yang tengah lara gundah gulana, berombak ombak, melayang layang. dengar lagu kat atas ni. ada translate english. memang terbaik la lirik die >< 

Hai u'olls. jumpa lagi. hari ni sampai dua entry aku post. peduli hape ek. urm nak kate aku ni peminat k-pop gile gile sampai nak bersuamikan diorang hrm tak de lah aku ni segila tu. tapi sikit sikit boleh la. biase lah, perempuan. yedak? haha.

kalau aku nak dengar lagu k-pop ni mesti aku kene paham kan lirik lagu tersebut. baru lah best. baru lah paham. baru la layan. macam lagu kat atas ni. nak pandang kehenseman diorang tak de lah kot. jambu air je aku tengok. suara? hrm spesen je, tah hape diorang cakap pon aku tak tau hikhik. cuma yang penting, sekali lagi LIRIK dan MELODI :) 

sekarang dah paham ok? aku tak tergolong dalam peminat fanatic minah minah k-pop. TIDAK SAMA SEKALI. sikit sikit je.

KBaii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...