Saturday, May 19

room i adore

Dah tak de keje lain la ni nak post. eh aku memang tak de keje, duduk rumah je pun. life like heaven u no? ouh tak la seheaven yang kau sangka kan =='

saje tengok pic ape yang popular hari ni, tengok punye tengok kan tetiba tersangkut dengan pic yang hini. cuba tengok bilik yang kat bawah ni. tenang nyaman cool je kan. haaaa fuhh. kalau dapat kat aku ni confirm! confirm bersepah. tak de rupa cam gini nye. aku suka memerap kat bilik, baca buku atas katil, men meseg atas katil, baring atas katil, tido atas katil.. heh memang la ek. tak kan atas lantai kot. baik-baik ada katil nak tido atas lantai lak. pekene la~ 

so time time bujang ni, bilik cam ni reject.
gila peace bilik ni kan?

santai

Yang ini pulak santai kan? best lepak dengan kengkawan ni. on9, buat keje sorang sorang lagi best. entah entah terus dapat dekan kot?

sweet sangat
Bilik ni memang sesuai untuk kite kan.. bilik remaja yang sweet gitu. simple and niceee. aku boleh jaga bilik ni, dont worry. atas loteng pun atas loteng la. kau ade bilik atas loteng cam gini? Hahaha.


owh my...
can u hear i'm screaming? can u hear that? yeah that's me. gilerr kentang bilik ni. memang nampak serabut tapi bilik ni punye situasi terasa macam dekat garden. bunga, rama-rama n warna die. aku suka beb! insyallah this is theme for my wedding soon. >_< ha berangan da. macam la husband aku tu nak melayan kerenah bini die ni. dah die sebuk nau nak tema warna teqois. "kalau nak sangat, pegi cari orang yang nak tema garden macam awak ni" peeww tak ke kempunan aku. kalau lah pregnant mesti beby tu da meleleh air liurr. please la please la *buat muke mengade. kalau tak dapat juga aku ada cara lain. jeng jeng jeng, ugut la ape lagi. "Kalau tak nak ikot tema saye, tak payah kawin!" 
Haa hebaakk tak? Heeee~

Sudah cukup sudah! Merepek aje! Bubye redears :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...