Wednesday, May 9

Miss them damn much!



"Good friends are like stars. You don't always see them, but u know they're always there"
Hai korang.. Korang sehat tak? Da bape hari ni aku asik mimpi korang je :( I miss u guys. 
Kalau dulu bangun tido, nak tido, makan, susah, senang, penat, sakit, gila, gembira, marah, lapar, bosan selalu je mengadap muka korang kan. Tak pernah pun bosan. 

Bila sedih kawan yang gembira kan
Bila marah kawan yang reda kan
Bila bosan kawan yang bagi kita hilang rasa bosan

Berborak tak kira waktu. Tengok movie tak kira jam. Sampai 3 4 pagi pun jadi. Then bila hari minggu tido ramai-ramai dekat hall. Bangun lewat pun sama-sama kan Hehehe. Makan sama-sama. Menambahkan selera nak makan kan. Gelak tak habis-habis, bertekak tak habis-habis. Main kejar-kejar lagi, macam kindergarden dah rumah kita tu. 

Tapi time study, kita study betol-betol kan. Overnite sesama supaya besok kite semua boleh jawab paper.
Bila malam sebelum tido, minum n makan sesama, nanti lapar tak boleh nak tido kan? Hehe. 
Kita pun selalu gado pasal benda bodoh.

Cop bilik air dulu then tentukan sape mandi lepas ni. "Aku mandi dulu, pastu aku, aku, aku. Lepas ni sape? Eh aku mandi dulu! Kau mandi lambat la!" Kene ikot giliran dan keperluan. Kalau tak berperang la kan. Hee~
Lagi satu bertekak pasal lagu. "Ni lagu aku, ni lagu kau." Selalu gado pasal lagu Najwa Latif dengan Yuna. :DD 
Tapi buat masa sebulan ni, semuanya tak de. Semua kite kene buat sendirian berhad. Tu lah bila kat sana nak balik rumah. Bila kat rumah, rindu kat sana. Eish apa kan daya kan. Sebulan tak lama pun, berbanding kita kene duk sana 4-6 bulan. 

Kawan-kawan happy-go-lucky kita pun jadi happy n lucky hehe
Kawan-kawan giler kita pun jadi giler sama.
Kawan-kawan sedih ada masalah kita pun jadi susah hati.

Seronok berkawan, Tapi bukan mudah nak cari kawan time susah dan senang. Kalau kita da dapat sekarang hargailah mereka ok?
Friends until Jannah, Insyallah.


2 comments:

Anonymous said...

miz all that..rite Miss B..:)

Anonymous said...

miz all that..rite MIss B..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...