Thursday, June 2

Dah minat Drama indonesia :)

Bismilahirohmannirohim ..
Helllooooooooooooo..............
Wahahaha excited kan aku menaip .
Sebab saya sihat la.. Waras!

Tengok tajuk atas tu. Best kan? Hehe, ye la aku sekarang ni dah layan drama indon tahu? 2 cerita lagi tu, sebab ape? Best kotssss hahaha. Da lama da aku meninggalkan cerita2 indon sebegini atas sebab ketidaklogikan jalan penceritaannya .... Cewah Hohoho.
Yelah korang sendiri tahu kan..
Logik ke bila da mati hidup balik? Da sakit teruk teruk tahap nak mati, siap da nazak, bagi pesanan sebelum mati, tahap cancer memang x boleh nak sembuh lah pada hakikatnya, boleh jugak hidup, sembuh balik? Ayooo sebab tu cerita die boleh sampai setengah tahun punye cerita... Penceritaan die berulang2, berapa kali gadoh da kan.... Sakit jiwa aku tengok, haha. Lagi2 bila x terlepas jugak cerita yang hilang ingatan di sebabkan xcident :)

Wah aku dah boleh jadi penulis script n directer nie.. LAKU LAKU LAKU !!! 

Cerita Pengantin remaja
Cerita Cinta Melody


Cerita nie xde lah di sebabkan harta sangat pon.. Cinta melody tu ade lah pasal harta... ade jugak lah x logik, menyampah jugak lah... Tapi aku layan jugak teheeee
Cerita paling best, pengantin remaja.. Sebab aku tengok xde lah pasal harta pon.. X logik pon xde, logik je aku tengok.. Hehehe. Maybe baru episod 10 kot... Certengok episod akan datang :D

Bosan la xde cerita nak tengok.. Cerita melayu pon x banyak. Astro pon cerita nak berulang2.. Xde modal kah?

tetttt story habis .



Eh ada lagi la.. Hehehe, nie pasal piza ! Aku nak makan la, kempunan da nie.. Ish termimpi2 da tau, 2 kali mimpi.. Piza tu lari dari aku, dalam mimpi cakap "Mungkin aku xde rezeki" hahaha. Siapp lagi kan? 

Ritu aku ada makan piza tapi sikit je, beli kat jusco tu... Kecik je pon, aku beli je lah satu, ingat x sedap.
Tapi umph rasenye, dapat makan seslice je taw :'(

Ehm sampai ke sekang aku menahan tekak nie :(

ouh cukup cukup, cite tamattt.
hahahaha.

bye
Assalamualaikum !

1 comment:

Maii Yusre said...

layan jugak cite pengantin remaja? Haha..maii pon sama..mula2 tanak tgk tapi bila adik asyik bukak je..last2 minat pulak..haishhh**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...