Tuesday, May 31

lebih baik kan :)


Hello :)
Lama aku x menaip, sebelum nie keje mengepaste and mengcopy aje haha. maklumlah malas, xde masa, xde topic. So malam ni baru dapat aku mengadap skrin ni ha, walaupun memang mengantuk gilerr plus lapar lagi. Grrr malas nak makan lah, bukan diet tahu ! Erna xpenah nak diet, xde nak diet2. Tapi badan mantain cenggini je kan . wahahaha .
Apa lagi, sebab selera x menentu lah, hayyooo susah dong nak gemuk :(

Eh eh dah ape aku lalut, nak cerita lain tercerita lain pulak. back to the topic ya !
Lebih baik kan kalau kita bercinta dengan orang yang mencintai kita or orang yang lebih mencintai kita dan bukannya kita. bukannya kita yang lebih mencintai dia. Bila kecewa walaweh, pedih bangat kan ?
Ala don't ever worry lah , kita akan cinta dia sama macam dia cinta kita selama ni.
Trust me !
Aku selalu terdengar orang cakap camnie, even dalam tv pon. Cerita CINTA MELODY tu ... Wahaha sekarang aku dah layan drama indon tahu ! Best pulak . Kehkehkeh.

Janganlah pulak kita terase terhegeh2, tapi cinta mesti ada pengorbanan. Dari pengorbanan tu lah lahirnya cinta dan kasih sayang. Ala macam parents kita, susah payah korban untuk anak2, sebab ape? Mestilah sebab sayang dan atas dasar cinta kan. :)

Lama lama kita akan nampak pengorbanan someone tu untuk kita, bila kita duduk fikir. Kita rase sangat beruntung kan. sape yang sanggup berkorban untuk kita, untuk sesuatu yang x pasti? Bila kita dapat peluang cam tu, apa salah nya kita terima semua tu dengan positif, kan lebih baik ...

Ya dulu aku buta dengan semua nie , tapi sekarang aku dah celik. aku rasa apa erti nya cinta. Apa perasaan die sebenarnya. Yang selama nie die lakukan adalah pengorbanan. Aku hargai .

YOU TURNED ME INTO SOMEBODY LOVED

P/s: Aku bercerita atas sebab aku dah lalui semua nie. Korang hargai lah apa yang korang miliki sekarang, think positif more better. throw away the negative think.




mohd farkhan i miss u
n
i do love you :'(
n
i really need you



: Ergghh aku ase blog aku ni da kene serang virus, semua nya da x betol. Lantak lah , x kuase aku nak betol kan :) . Janji aku nye entry blh di post :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...