Friday, May 6

stop blogging !



ceh , macam gempak je kan stop ade tanda seru (!) . x terkejut mane pon aku rase haha , btw aku rase aku nak stop berblog lah . erm agak malas . ye ye je kau erna , esk lusa tibe2 update haha . lahai sukati ler :) 
tapi memng betol aku malas dah , xde sebab pon . korang tengok je lah nanti ye . 'hati aku nie cam lalang sebenarnye , ikot lah arah angin '

BCOZ I HAVE MY LE.GARDENIE

ape tu ? 
ade lah 


tapi maybe aku akan blogwalking
hari2 , x pon 2 hari sekali , xpon seminggu sekali , xpon lupe dah 




eh eh jap2 , lupe pulak ...
billion thanks pada para follower terchinta . tanpa korang siapa lah aku . tanpa korang xde lah aku blog nie .
*kejap je nie , mcm sedih pulak huhuhu .
korang ingat aku , and dah pasti aku akan ingat korang .
kalau korang x ingat , aku lagi la x ingat , tehee ..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...