Tuesday, May 3

nice to meet u mat saleh ! haha


nak berkongsi cerita sikit pada korang nie .
funny story kot *malu terlebih
tadi aku kuar pegi men bowling , lame x men bowling bro ...
since form4 , memang kekok pengkor lah tangan aku hehe .

bermula lah cerita apabila aku ternampak 2 orang warga emas tengah main bowling , suami istri tu ....
sweet kan ? haha .
sementara dak paan tu p bayar kat counter , aku pandanglah diorang . sekali uncle tu , ceh uncle seh haha .
uncle tu ternampak kot aku dok nengok dorang , die pon pandang aku sambil tersenyum . ouh aku pun senyum le penuh mesra dan malu2 haha . *mcm lah die nak usha aku
ramah juga die ek .

err aku mintak2 x dapat tempat dekat nan die nanti , aku malu lah der . lame x main nie . kene gelak je nanti , mane aku nak sorok haha .
sekali tu ... ha ! memang sebelah die lah . aku dah nak xnak je main .
first balingan da masuk longkang , err ...
then aku surrender malas nak main dah , rancak uncle n aunt sebelah nie membaling . x sehebad mane pon aku tgk , longkang jgak haha .
aku berdiri je lah tgk paan baling , hebad juga ye :D
da tu uncle tu pandang aku , die bg mcm arahan suh aku baling bola tu , sebab tgk aku tercegat je kat situ kot . tapi aku wat do no je , tersenyum malu haha .

dalam hati pegi lah balik kau , semak je lah . 
tengok2 die main second game , alahaiiiii
paan pun pujuk aku , aku mengungut je la .
then aku nampak uncle tu datang kat kitorang , nak ape lah die nie (dlm hati je ) haha. die bagi nasihat beb ... die tanye aku , first time ke , aku angguk je , mls then nak bersuara *malu membuak
die suh aku teruskan practice , and membebel2 panjang lebar . dalam bahase die lah , x kan le bahase kite hehe.

aku tekad je lah . longkang kanan , longkang kiri . stop !
uncle tu senyum . arghhh malu .

paan nasihat aku . peduli je , kte berdua je , bkn ade sape .
kite berdua? da mcm berempat da aku rase . bukan ade sape ? tu sape tu ?? hahaha .
then aku tekad je . 
YEAH ! Straight
YEAH ! Strike
YEAH ! Dapat tepukan gemuruh daripada uncle n aunt .

hehe dah x nak main lagi .
jari saye sakit .

aku bukan x suka or x ramah . tapi aku maluu ................

yeah happy game da hbs , kami mau pulang , free !!!
kami tatatata pada aunt
aunt pun tatatata kami 

memang nice lah meet diorang ... *serik haha


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...