Wednesday, May 11

ipta !!


kembali mengepost , semangat semangat !!
korang pon kene semangat cepat ! haha

al-kisah tercipta , bila aku x dapat ipta . memang sedih , ape nak buat ? 
aku xde rezeki 
then , aku apply ipts kos nursing , sebab aku minat sgt !
ade buat rayuan dekat upu , tapi x taw bila la kan result tu kuar . x berapa nak mengharap sangat . sebab bukan aku sorang je yg merayu , ramai lagi ...
tahniah la ye kepada yg berjaya tu , anda sangat beruntung , x seperti saye :(

aku ade dapat tawaran form 6 , huh i;m sorry , x minat .
mak aku memang suh masuk . bukan ape , aku x nak masuk skola lagi , berpakaian skola , terikat pada peraturan skola . haish ..
abg aku pon dulu masuk form 6 . susah la form 6 , antara periksa yang tersusah , kalah ipta taw .
x caye ? korang pegi la try mane2 cikgu .

and aku ada gak dapat tawaran uniKL , kos Multimedia .
pon x minat , walaupun multimedia tu ade lah subjek yang aku amik kat skola selama 2 tahun tu ..
ala swasta la weih ...
kalau terdesak maybe aku langkah kiri je kot haha .

22hrbln kuar tawaran poly . hope dapat , better daripada swasta kan ..
hope so ....
dan aku minta sangat x dapat jejauh .
family x bagi , bf pon x bagi , diri aku pon x merelakan ia pergi huahuahua ...
tapi aku selalu belajar .
ape yang kita harapkan x selalu nye menjadi :'(


time sambung belajar sekarang nie ..
all the best u all ..
aku doa kan korang semua berjaya dunia akhirat , begitu juga aku .




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...