Friday, May 20

interview ?

assalamualaikum
hai follower :)

i'm spechless
x boleh bercakap dengan orang camtu
susah aku nak berkomunikasi dengan org camtu.
aku memang xde confident dalam diri
dan 
aku
rase
aku
GAGAL

ye tadi aku pergi interview nursing, dekat kuim.
err sakit jugak hati nie, orang tu interview aku macam ape aje ==
ye mungkin memang silap aku x sedia ape pon, aku xde pengalaman kot interview tok masuk belajar..
so, aku main jawab je le ape yang di tanye.. aku pon beterus terang je, aku xsedia pon tuk nie semua, sebab x tau ape2..
siap nak nganjing aku , len kali tanye lah jiran ke, abg angkat ke, kaka angkat ke..
ingat aku main ke terangkat2 nie.. and kalau ada pon aku tau ler aku mesti tanye punye..
aku tanye orang pon orang x nak jawabkan.. kedekut ilmu, x pe :)

apa kan daya, nasib aku dapat org yg menginterview aku tu jenis muka ketat cam power2 nye orang..
maybe gak die nak menguji aku, ye aku memang relax je, respect la orang yang lebih tua dari aku.
'hadapi dengan penuh senyuman di bibir, semanis mungkin'

aku tengok orang lain xde pulak macam die tu ha..
mesra la sikit, support la sikit kan.
aku cakap semua kau nak, yeke? yeke?
cari gadoh je kan..
 err nightmare betol lah , sedih !

di sebab kan kejadian tadi tu, aku da beserah, redha dan dapat agak.
aku xkan diterima, aku rela hati ;)

emak ayah jangaan marah or sedih kalau anak mu ini x diterima belajar kat situ.
hati anak mu ini pun macam da xmampu nak ke sana lagi.
'bunyi cam putus harapan je kan'


wait for 2 week.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...