Tuesday, March 5

Kini saya datang bawa hajat :)

Assalamualaikum. Ha ingat hajat ape ha? Laju je kan, hajat nye ada kat bawah.
Eh laju nya scroll, baca habis dulu na..
Tertarik sangat dengan kata-kata dari majalah Gen-Q. 
Dan dengan bebesar hati, terus tak malu copy. Dan sekali lagi bertambah tak malu jadikan ia satu post sdn bhd. Haha tak malu punya budak.


Walhal, salah sendiri takde idea nak buat entri apa. Nama je Entri Erna tapi kosong. Sebulan sekali baru nak post. Maaf semua (sambil tunduk-tunduk sampai masuk bawah katil haha). Kalau korang setia dengan aku mesti korang setia menanti kan kan kan. Tengok kat dashboard ada post baru dari aku, bukan main eksited nak baca kan kan kan (kalau ade la). Agak perah santan banyak sikit aku kali ni, terima lah seadanya ye :p Terima santan aku ni dengan rela hati, Sebelum aku perah korang pulak lepas ni haha. Rasakan lah sendiri.

Ok lah. Ni je sebenarnya aku nak merepek. Korang bukan suka pun nak baca kan kan kan. Korang bukan suka pun kan aku menaip panjang lebar kan kan kan. Tah bape kerat je terus belah. Takpe lah, sobsob.

Eh nak tau tak. Siang tadi Datuk Fadzilah Kamsah datang kolej kiteee... Hehe. Dan sekarang ni, tepat jam 10.00 malam di radio Melaka.fm my housemate akan on air. Tengah menunggu la ni. Jangan lupa dengar ye :D Jasa mu amat di hargai.

Aku minta diri dulu ye. Ditemani oleh kata-kata hikmah kat bawah ni..
Selamat membaca dan selamat merenung :p

Manusia wajib bertaubat
namun meninggalkan dosa itu lebih wajib lagi.

Sabar dalam menghadapi musibah itu sulit
namun hilangnya pahala itu lebih sulit lagi.

Perubahan zaman itu memang sesuatu yang aneh
namun kelalaian manusia lebih aneh lagi.

Peristiwa yang akan datang terkadang terasa dekat
namun kematian itu lebih dekat lagi :)

Bubye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...