Thursday, December 6

My new Blog in new Site

Bismillahirrahmanirrahiim. Assalamualaikum korang.. Jawab salam, nanti dapat pahala taw :)

Nama dia Le'me. Hehe comel tak? Ahaxx.
And and and... And the most teruja, korang tengok pic atas ni plain je kan? Tapi ada magic bila korang click. Pegi click cepat  Tengok lah apa akan jadi haha. Jakun je aku ni.

My first pic n post :p

Ha apakah itu? Suka aku nak bagitahu bahawasanya beliau adalah blog baru aku. Blog ni bernama http://sweetssourbitter.blogspot.com/. Blog ni untuk tepek gambar-gambar aje. Lebih simple, ringan dan sempoi. Tak macam ini blog, heavy sikit. Waahhh mentang-mentang dah ada yang baru, yang lame di kutuk haha. Teruks perangai.

Korang boleh tekan pada pic-pic di atas untuk pegi ke web tersebut ok. So ape lagi, pegi la tekan. aku pakse ni.

Erm jangan lupa selalu singgah sana untuk tengok pic terbaru dan terlama aku n gambar orang-orang yang ada kene mengena dalam hidup dahku. Follow jgn tak follow. Komen jangan tak komen. Ni pakse lagi ni.











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...