Wednesday, August 22

Aidilfititri 2012


Assalamualaikum :)

Agak cepat kan aku buat entry raya tahun ni :p yelah tahun ni rasa macam da tua, padahal baru 19 tahun. raya pun da bosan. macam tak raya je. tahun ni tema baju raya warna purple n pink. setelah di kaji-kaji dan di telaah serta skodeng-skodeng, mejoriti tahun ni ramai yang beraya bertemakan purple. uish persaingan sengit. tak boleh jadi ni. tapi aku tetap kekal relax. hihihi. ape nak kecoh-kecoh. sama-sama kita raikan :D

ibunda tercinta di pagi hari raya :*


bersama adiknda bucuk :p

dirinda sendiri yang perasan ayu :D
tu je lah gambar hari raya pertama yang sempat aku amik. bosan kan? erm ayah pun tak de. die terpaksa berkhidmat untuk negara pada hari raya pertama. sedih sob sob sob. sebab tu lah aku tak bersemangat! ahli keluarga tak cukup, lagi-lagi ketua keluarga. apa kan daya, tak de rezeki tahun ni..

macam ni lah hari raya 2012 aku.. 
pada kesempatan ini

 AKU NAK UCAP KAN SELAMAT LAH MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI YE. MAAF ZAHIR DAN BATIN. SESUNGGUHNYA AKU BUKAN LAH SEMPURNA YANG TAK DE MELAKUKAN SEBARANG KESILAPAN :) 10 JARI KU HULURKAN. HATI-HATI DI JALAN RAYA TAW! JANGAN MAIN MERCUN MELEBIHI DOS. :p



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...