Sunday, July 22

TaoKaeNoi

Assalamualaikum wbt
Selamat berbuka semua ! :p




“TAO KAE NOI”, the Crispy Seaweed is manufactured with the most state of the art technology and finest quality machinery. Our process can ensure the highest standard of hygiene and freshness whilst preserve crispiness and natural taste. Packed full of goodness, you can have our seaweed anywhere, any time, whether at play, at work, at the cinema, or while you are traveling.

hai u'olls. kenyang tak berbuka hari ni? of course la kenyang ek. maunye tak kenyang. melantak macammacam tak hingat dek dunia ni. meneguk air tak ingat limit pundi kencing sendiri. hewhewhew. dahsyat tu!

Tak pe lah yang pasti nye jangan lupa mensykuri nikmat yang telah tuhan beri pada kita semua. Alhamdulilah... 
Pernah makan crispy seaweed tak? klik link ni kalau nak tau ape khasiat die rumpai laut rangup. memang rangup :p

Buat masa ni. yang pernah aku nampak n tahu flavour crispy seaweed ni ada 4 je. original, wasabi, tomyam dan hot & spicy. tapi dalam gambar yang atas ni sampai 8 flavour kau! uish rugi-rugi tak dapat rasa. mungkin belum ada kot kat malaysia ni. :'(
bagi aku sedap lah benda ni. aaa haaa maksud aku makanan ni = snack. tapi setelah di buat kajian. *mangsa nye orang di sekeliling aku. ramai juga yang tak suka. tekak tak boleh menerima rumpai laut ni. aku paksa jugak. uishh muka diorang ha memang kelat lah. geli geleman nak menelan. haha. 

sorry lah. bukan i sengaja nak buli u'olls. tapi kene rasa. kita ni hidup kene suka mencuba. :p pada pendapat aku hot & spicy memang the best lah. second is tomyam. third is original and the last wasabi. yuks sangats pelikss. tak suka.... masin pahit. sape suka ihiks.

ni pun bukanlah snack semata-mata. ada khasiatnye.. "Delicious with good nutrients from the sea u knowss"

aku memang suka berkongsi apa yang aku suka, sebab aku punya suka lah kan. ahaks. ingat nak tambah lagi entry pasal makanan2 yang terrrsedapp seantero dunio. tapi memikirkan ni bulan ramadhan. aku tak nak la tunjukkan kerakusan aku ni terhadap makanan memang juara. t meleleh air liuq dikau baca entry-entry aku ni. tak memasal aku yang dipersalahkan :'( sobsob terpaksa batal kan niat...

soo selamat mencuba lah ye. beli dan rasa tau. 
happy fasting dan selamat bersahur ! :D









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...