Saturday, May 5

Hanya kenangan sbg peneman



Lama da tak dating kan? *ceh tetibe je kannn. Yelah hari nie tiba-tiba teringat dan terasa lama dah aku tinggal kan dunia berdating ni. Mane tak nye, cinta jarak jauh. Dating dalam memori je lah ye. Hari ni hari sabtu, mesti la ramai p kuar dengan buah hati kan. Happy kan? Wuwuwuwuuu~ Bhahaha aku pulak yang excited. 

Sekarang ni bila aku tengok orang dating, rase macam nak marah je. *jeles leteew
"Apa korang ni buang masa je, buang duit tau tak!" Dalam hati la. Dalam masa yang sama tersenyum dan sebak juga lah. Perasaan kita tak boleh nak tipu kan. Mesti la teringat kisah-kisah dulu. Tiap minggu keluar. Tapi sekarang? Hari-hari duduk rumah. Lagii best, best la kan tido je. Duit pun Alhamdulillah save.
Ha nampak tak, nampak tak perbezaan nye sekarang? 

Tapi rindu lah ;( kadang tu terasa nak juga macam dulu. Tapi apa kan daya semuanya dah berubah tak seperti dulu lagi. Beza sesangat. Tak pernah pun terfikir akan jadi macam ni. "Apa yang kita tak nak/tak mintak, tu lah yang kita akan dapat" Ha tu lah die.. Semua ada hikmah, aku tak pernah salahkan takdir. Pikir positif, tuhan sedang merancang sesuatu untuk kami, Insyallah~

Sekarang ni cerita apa kat wayang pun aku tak tahu. No wayang wayang dah. Dulu bukan main update lagi, cepat je. "Aku dah tengok dah cite ni, cite tu. Cite ape tu weh? Kat wayang ke? Ya Allah ketinggalan zaman lah budak ni, tak kan la tak tau" Aku tetap blur. Aku memang dah tak tau apa-apa dah sekarang. So lepas ni nak cakap pasal movie-movie tak yah cite kat aku k, cari je orang lain. Bhahaha.

Sekarang ni jugak aku tak tau apa makanan-makanan baru/terbest. Kalau dulu peh memang pantang. Cepat je nak try merasa. Tapi tadi kan aku tengok ada kain rentang kat tepi jalan, nampak macam ade menu baru je kat Mcd tu. Hurm sape la nak jadi peneman aku, layan tekak aku sekarang ni kan. Tak de dah ;(
So lupakan je lah. Tahun depan je lah hehe.

Kalau boleh nak je aku ikot kau sayang. Tapi tu orang gila je lah sanggup. Kita ada karier masing-masing, so aku paham. You keep doing that, i keep doing this. Sekarang aku student, kau workers. Memang situasi yang berbeza. Kau tak de masa, n fizikal penat kan. Aku pun tak de mase, mental pun penat.
So kite sesama la penat ye sayang. Baru la adil :p

Lupakan dunia berdating tu semua buat masa ni. Kita focus and masuk dunia tidur dan makan di rumah ya! Dahsyat, memang naik lagi berat badan aku ni. Hah peduli ape aku. Aku tak susah kan orang pun. So chill ya ^_^ seronok juga kene ejek.















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...