Monday, April 9

And the story goes ....




Assalamualaikum to all readers. Hari ni aku dok blog walking je. Ya ampun, bosan tersangat-sangat tak tau ape nak buat. Padahal next week dah start final nie. ERNA !! Wakeup-wakeup!! Assignment pon tak siap lagi. Eish memang tak la kan.. Tak ape? Tak payah la kau nak amik final kalau dah macam gini gaye nye ..... (macam mak long dah) HAHAHA. K wateber la kan. 

Aku pun baru lepas dari macam-macam masalah yang timbul. Kawan.. Peribadi.. EISH knape lah aku kene lalui semua ini ye :)  Herm Isoky hidup kene diteruskan walau ape pun kan..

Esok dah hari selasa, patut nye kene amik Hall Ticket dah, class pun ade. Tapi rase-rase nye aku tak pegi kot. Ngehngehngeh (jahat betol). Malas la nak nyusahkan ayah, tak sampai hati Y_Y
kalau boleh nak je drive sendiri, tapi dah tentu-tentu lah mereka tak bagi kan. Tu lah susah kalau parent sayang kan anak :p sooo simpan je lah lesen, frame kan dan gantung kat dinding rumah ok!! 

Tak lame lagi cuti sem dah.. Ceh final pon tak start lagi dah berangan nak cuti :D. Ape aku kesss kan.. Planning nak koje, bosan je duduk rumah. Bertambah gemuk aku nanti T_T

Eish loading je lah otak aku ni, lame tak menaip kat blog ni. Tak tau ape nak cerita, padahal banyak cerita.. Cuma tak tau macam mane nak mula kan hehe. Tak pe lah forget it !

I WAN'T SHARE TO U'OLLS ABOUT THIS FACT
YES! THIS IS THE FACT!!
  • Perempuan kene tahu - SEORANG LELAKI YANG BENAR-BENAR MENCINTAI PEREMPUAN TIDAK AKAN MEMBIARKAN PEREMPUAN TERSEBUT PERGI, TIDAK KIRA LAH BAGAIMANA SUKAR KEADAAN SEKALIPUN ^________^

  • Lelaki kene tahu - Seorang wanita yang benar-benar mencintai lelaki akan memarahi lelaki untuk banyak perkara, tapi masih terus menerima lelaki seadanya walaupun lelaki tersebut telah menyakiti hatinya ^________________^ *senyum lebar-lebar lagiiiii

Percaya tak? percaye lah wahai sang pencinta sekalian.. perkara ni memang betul ! Dia da terbukti pada sayeee *ceh bkn main saye lagi ye

tapi lain pula bagi mr.FS - Seorang lelaki yang mencintai wanita itu selalu mendoakan kebahagiaan wanita itu. Dia sedia membentuk wanita itu untuk menjadi yang terbaik untuk dia. Walaupun ia amat susah ia tidak akan pernah mengalah. Sentiasa memberi peluang. :)

*mamat ni memang pandai bermain dengan kata-kata. Pembaca novel lah kata kan. Jiwang bebeno HAHA. Aku tak! Aku tak suka novel and cerita-cerita jiwang. Lemmmahhh~

glade u came 





















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...