Thursday, February 9

pengorbanan hati

Cinta perlukan pengorbanan. Rela kan kehendak nye. Redha dan ikhlas kan lah hati untuk menerimanya walaupun sakit. Tu namanya pengorbanan hati! Guys jangan sia-sia cinta si dia. Hargai lah. Jangan cuba untuk sakitkan hati die, walaupun tanpa niat :) 

Ye aku cuba untuk kuat lalui semua ni. Aku tau ade hikmah. Sayang & cinta tak menjanjikan kebahagiaan. Hati aku sakit, dah remuk-remuk. Tunggu je nak kene campak dalam laut. Sekelip mata semuanya hilang dan lupa~ Tinggal lah parut sebagai panduan hidup-tak payah percaya kata-kata lelaki. Tapi bukan semua ok, aku tau ramai lagi lelaki yang betol-betol ikhlas. Aku tau.

Salah aku jugak. Ye aku undur, pegi jauh. Semuanye tak kan macam dulu, aku tak boleh. Aku tak boleh org buat macam ni kat aku. Terima kasih tolong aku lupakan kau. Tu yang kau nak kan ? Aku buat semua untuk kau. Suka tak? Kenapa aku diperbodoh kan? Ke aku sendiri yang rase aku ni bodoh? Entah le, soal hati susah nak tipu.

#memang aku yang nak semua ni.
utk awk: PROMISES MEAN EVERYTHING BUT ONCE THEY ARE BROKEN, SORRY MEANS NOTHING


Do u know what happens when u hurt people?
They may begin to love u less and begin to forget that they love u once.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...