Saturday, December 17

light up

Assalamualaikum 
Selamat tengahari ^___^
korang da makan ? menu ape hari ni ? nak sikit boleh ? lapar nie .


*i write a letters for u*

sekejap lagi aku pegi jumpe die. tahun baru nanti insyallah jumpe lagi ye ^^
esk aku nak blk KUIM da :(
herm sekejap mase berlalu

i will miss everything here
barang da pack sikit, malam nanti baru siapkan semua.

sebenarnye tengah bengang gile dengan FB ni.
die men hilang-hilang lak dengan aku.
nak menyorok-nyorok ea kau, nanti aku deactive terus baru tahu !

eh dah, bukan nie yang aku nak cite sebenarnye , hewhew .
sebelum si dia pegi, aku ade buatkan something tuk die.
aku nie jenis suka jugak la menulis, time bercinta 2 tahun lepas selalu bagi surat kat die
hikhok macam dolu-dolu je.

so malam tadi aku siapkan sekeping kad untuk die.
puas aku pikir secare kretif macam mane nak nampak kretif kad tu.
think! i have an idea ^^

*kretif la sgt kan hoho*

i made card 2 in 1.
 dalam kad ni ade 2 keping surat, tersorok kat belakang die.
mcm mane aku dapat idea pun aku tak tau, hentam belaka hikhik.
Hope u suke :)

*eja colour pun salah la, u atas tu bulat sgt kot smpai rase macam da tulis. tp sebenarnye x -..-*

you were there to light my day
you were there to guide me through
from my days down and on
i never stop thinking of u 
you'll always be apart of me
how i wish u were still mine 
 thats all , hargailah si dia
bersyukurlah dengan ape yang kamu ade :) 















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...