Monday, May 23

plez think


hello everyone. i wanna talk about study. ye semalam kan keluar keputusan politeknik, yeah thanks god aku dapat. but bercampur sedih lar, tengok lah kos die.. tengok lah tempat die..
SEBERANG tu ... eip bukan indonesia taw haha, indon lak ade poly ek haha. 
SEBERANG PERAI PENANG lah ...
mak aku da cakap da jangan jauh2, sekali dapat jauh.

ape pon belum confirm lagi, aku tetap nak menunggu rayuan upu tu. rasenye minggu ke 3 bln jun nanti kuar, poly nie kene daftar bulan 7.
hope aku berpeluang, tp jangan jauh lagi, t aku nangis taw. waaaaaawaaa

berat hati, x mampu aku nak menapak sendiri, tapi kalau da terpaksa aku kene lalui jugak. jangan la jadi manja sangat ye :)

bukan semua yang kita mahu akan dapat, kadang kadang ape yang x mahu tu la kita dapat.

RELEX
TAKE IT EASY



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...