Sunday, May 1

jawapan dalam bengang



MENJAWAB SOALAN KETIKA DISELUBUNGI RASA BENGANG DAN BANGANG AMAT MEMERLUKAN DIPLOMASI . HEHE . MENJAWABLAH DGN NADA SERTA JAWAPAN YG MENGGAMBARKAN KORANG BENGANG DAN X MAHU DI GANGGU SEKETIKA .

cth :

banyak dpat ikan hr ni pak mat ?
"banyak .. ada la dlm setan."

ha, mcm mane interview smalam , dpt ke kerja ?
"dapat , siap jadi bos lagi"

amacam, best ke roti john yg ko sanggup beratur panjang nak beli tu ?
"best ! best sangat2 beratur panjang !"

kenyang x makan capati yg aku belanja td tu ?
"kenyang... aku rasa sampai lusa x mkn pon xpe "

ko kata nak bukak stall burger , pinjaman yg ko mohon tu dah diluluskan ke ?
"dapat da .. sejuta pegawai bank tu bg "

sedap x bini aku masak?
"sedap... sedap sgt sgt , kalau blh hari2 nak makan kat uma kau"




rajin  aku menaip arini kan ? byk lak sumber aku dapat . haha hanya sekadar suka-suka :)
sumber: UJANG

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...