Friday, April 22

freedom


pada jam 6 ... dan sekarang dah jam 7.03 . aku sibuk memerhatikan gelagat si anak muda , sibuk bebeno dengan moto mereka . ala ape lagi , budak lelaki :) bease lah , aku dah macam burung kat uma nie , duduk lak kat langit ke-2 , tehee.
bes ke ek jadi lelaki ? bebas ke sana ke mari . buat itu dan ini .
bebas ! 
*jeles

and esok bertambah lah buzz *myb
sempena family day .

biase nye , sepanjang hari aku kat uma nie , bila bosan je .
aku lelepak kat depan , branda sambil dengar lagu .
pepetang tengok burung2 bebas terbang sana sini , cip cip cip 
bebas nye mereka . herm .
matahari senja makin lama makin kabur.

bila malam aku tengok lampu lampu kat bandar .
cantik :)
bestnye kalau dapat lepak sana *dreaming
tengok bintang , mane yg terang , mane yg malu utk menunjukkan cahaya nya .
bulan , kekadang je nampak .
angin bayu , sejuk *layan


Kenapa aku x rase kan kebebasan seperti mereka ?jawab hati : aku perempuan , memang terhalang .



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...