Saturday, April 9

during the day ...



Herm , 8 hari lagi nak menanti 3 tahun . 
Hope sempat . Dugaan sedang membunuh kami .
Eishh , ya my fault .
Aku buat die hilang sabar , bkn nak percaya mulut orang lain . mulut kawan die jugak .
But aku taw tu semua tipu ! 
In fact aku x heran  , cme kita lebih terkejut bila dangar dari mulut orang lain walaupun benda tu x betul .

Sebab tu . Sebab aku .
Dia cakap macam-macam , tiba-tiba luar dari akal aku .

C'mon erna .. jangan nak selenge sangat lah . ape pon x boleh . eishh !
Buka mata sikit boleh ? da la rabun =_='
Buka hati tu ? keras sangat .

Die banyak sabar dah , tp aku x habis-habis nak duga kesabaran die .
Bila nak berubah ?
ya .. ya .. nak berubah ni , cube , akan . 
cakap je gebang , tp x . sekejap je tu .
ishh ! stop it la . penat . x habis-habis nak meragam je aku nie .

Jangan nak menyesal la 1 hari nanti bila semua nya da tarhenti , dah hilang .
gone , over .
Time tu nak melalak , meraung bagai .. memang xde hasil dah .

Bersyukur lah wahai si erna .
appreciate dengan apa aku ada sekarang .
X susah mana pon kan , aku je menggedik keras hati , keras kepala .
Ikotkan lah sangat kepala yang x betol nie , tapi bajet-bajet betol .


'Motivasi kepada diri sendiri'

Aku Sayang Kau Sgt
ILYsfdm 


 p/s : break , clash . aku x nak dengar lagi . buat aku meleh je ... aku nak sumbat cuttonbuds byk-byk dlm tlinga aku , ngeee...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...