Friday, February 25

STORY OF THE DAY



comey x bear aku ?
gemuk ..
hari2 aku tido nan die hehe ....
bf aku bagi time bufday tahun lepas :)

------------------------------------------------------


Today i meet jue, my best friends since form ...
form bape ek 2 ke 3
penyakit nyanyuk aku da sampai hehe

best spent time nan die
sebab die minah potpet
ade je yang nak di bebel kan ..
aku tolong gelak kan la cam bease hehe
and makan
aku datang memang saje nak lapar2
nak makan kat uma die
bease la da bosan makan kat uma sendiri

AKU: tuk tuk tuk .. (lambatnye nak bukak) tuk tuk tuk ...
JUE: ha da sampai pon .. (sambil membuka pagar yang di manga)
AKU: kau dah mandi lom ni ?
JUE: eh aku dah mandi la! sesuka kau je cakap aku belum mandi
AKU: (gelak) sape ade uma ?
JUE: (dipendekkan la k) erm xde sape pun , aku sorang je :(
AKU: kau da masak? (smbl tersengeh2)
JUE: asal kau lapar ea? dah2 mak aku da masakan td.. nak makan ke? jom la makan sekali, aku pon tengah     lapar ni ..
AKU: (aku tersengeh2 n mnjawab) a'ah hehe
then terus melangkah masuk sekian lama menunggu die bukak mangga tu
aku cakap aii bukan men kunci lagi kau erk
JUE: eh mesti lah ...(malas nak taip, die da start mengarut)


erm hari-hari kitorang same je
tido lambat , bangun lambat
nak keje nak duit tok beli spec baru , tapi ade penyakit malas
tapi tadi kitorang da bincang, memang nak keje (poyo je)

next time nak hang out nan die, p cuci mata 
dok uma bukan wat ape pon kan , bek kuar hehe

she make me so happy today :)

---------------------------------------------------




THEN jam 6 petang aku pegi meet bf pulak ...
aku amik die kat uma , sebab uma jue n die dekat je
die pun x sihat :(

saje aku gedik nak jumpe die, alang-alang kepalang kan
kami pegi tempat bease :)
just duduk lepak aje ..
talk talk, aku ase hapy :)
chill !

jam 7.30 malam aku balik 
i do love you
mmmmuuuuuahhhx !


-----------------------------------------------------------



jam 11 something i crying ...

bease lah bile kesilapan kite yang lalu org susah nak lupe kan ...
si dia masih kecewa dengan sikap aku ..
then nape aku nak nangis?
sebab aku menyesal :(




 bukan senang, i know
i give u time
i x boleh pakse u tok percaya i semula, i paham keadaan u
MAAF

hermm bak kata pepatah
MENYESAL PON X GUNA, TENDANG PON X KENE
(pepatah apakah ini ? hehe)

cool . relex . chill . smile

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...