Monday, February 14

sadless

LEBIH DETAIL..

aku rase die da x concern n care bout me..

first meet td..
die wat xtaw, senyum x tegur x..
so sape yg tegur ??
aku la kn..:)

then senyuman die n cara die senyum kat aku, aku ase len
aku cube nak begurau, sebab da lame x jumpe die, hari ni je
aku harap...

time bejalan die biar aku jalan kat belakang..
kaki aku x baik lagi, aku xtaw die ingat ke x..
bila dia kata aku lambat aku cakap lah ' kaki ni sakit :('
then die kate org lain xde pon..
hrm aku diam je lah..
suke sama kan aku dengan org lain yg mmg sesungguhnye  x same dgn aku ..


jalan2.. aku kat belakang lagi.. tengah mabuk ni, bdn xsedap..
die heran ? xde beb..
die tarik adk aku kedepan lagi adalah..
tinggal la aku.. adk yg amk taw 'akk mabuk ea? cian akk..'
aku senyum je..

then nak melintas jalan..
bukan aku yg dtarik tuk melintas.. tapi adik aku..
di saat adk nak pegi kat aku sebab die takot
aku pandang.. hangin beb..
word 'eleh' tekeluar dari mulut aku
he said 'erna majuk, erna majuk.. Apelah dgn adk sendiri pon nk majuk'

eh aku x kesah lah ! umur die pon baru 11 ..
ape ke bangang aku nak jeles..

owh kau cakap aku camtu ea, so aku bagi peluang kau duduk sebelah adk aku dlm kete, aku x dok sebelah
 kau k

xtaw la die ase ke x..
aku diam seribu bahase je kat situ mengenang naseb aku
da sampai uma , aku salam mak die then trus blah
sorry aku x pandang kau, aku terlalu kecewa!
aku x penting !
then aku x meseg die cm bease..
sangat xde mood



setengah jam berlalu then aku dapat msg
"maaf :) kalo ye pon x ske tgk muke ni.. x yah lah tunjuk sangat :) xpe x payah jumpe lagi la camtu..
x taw ape salah org kat sini.. baguslah, jumpe pon nk wat hal.. da agak da.. nak senyap2 la k .."


yes memang aku akan senyap untuk beberape lame ni...
oky !
thanks a lot..
p/s too paan : i need time n i need u to understand

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...