Friday, January 7

i'm quit!


ish bosan betul keje kat situ, aku x boleh ngam langsung
1st day keje aku da rase nak benti dah..
tapi cube tahan lagi
2nd day aku nak pegi keje nangs, blk pon nangs (aku pnangs yg setia, normal bagi aku :))
taw tak da macam budak dajah 1 yang masuk skola (bengang!)
kalau benti nak keje ap :(
my mom pon cam marah je bile aku ngadu kat die..
ish kuat kn la semngat ni..
today keje kol 3 till 11malam..
tgk lah kalau nk pegi2 lah..
ahad x blh blah, 12jam keje 7pg till 7 malam
tak ke pengsan aku dok kat situ dangan hati yg membengkak..

sabar erna sabar...
seb bek dear ada, mcm2 die nasihat
die pon da jangka smua ni akn jadi sbb aku bkn pempuan yg boleh bedikari sorang-sorang
aku pon x kuat..


'ya allah kuatkan lah semangat aku'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...