Monday, January 31

hujan oh hujan

HUJAN OH HUJAN KNAPE ENGKAU TURUN?
BAGAIMANA AKU X TURUN KATAK PANGGIL AKU..
oii katak pehal kau panggl hujan?? hujan sehari or stegah hari ckup le... huhu

aishhh hujan.. berenti lah walau sekejap xsanggup aku menahan kesejukan 
mandi menggigil, tdo pun.. nek sesema hdung aku ni..

hujan oh hujan,, berenti ye syg.. bukan sy x ske.. tp da tlebih2 da ni..
plezplezplez kamu jgn nakal.. haahaha

                                                                               T AKU XPAT KUAR :-(
during mnulis : hujan reda tp ttp renyai dgn lebatnye..
                                     xpenah btl2 benti
                                      suhu sentiase dingin
                                    langit cerah walaupun tanpa sinaran matahari

mak kata: nak raye cina slalu je hujan cmnie, sbb cina ske..
                         nanti da tbe raye cina t cuaca panas!!

AKU PON PIKIR (NAPE EK??)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...